6 Nisan 2012 Cuma

Sen Yoksun Diye ---

Sadece anlamaya çalıştım kendi aciz zihnimde.Uyumadım.Bir sigara daha yaktım.Sana yazdıklarımı okudum,bana yazmışsın gibi.Her gün başka bir yol denedim unutabileyim diye.Bir gün nefret ettim senden,diğer gün vazgeçtim,ertesi gün bir daha aşık oldum.Sensizlik bana kırk yıl düşünsem aklıma gelmeyecek şeyler yaşattı.Şarkılar söyledim sokaklar boştu,insanlar tuhaf bakıyordu.Gülüyordu ve hatta.Romantik komediler izledim.Güldüm sonra ağladım..Birileri geldi,karşımdaki koltuğa kuruldu bir şeyler anlattı ve gitti.Aynı şey yatağımda da oldu elbette.Sırf sen yoksun diye beni başkaları sevdi.Senin gibi değil.Ben başkalarını öptüm.Ben başkalarına baktım. O lanet olası göz bebeklerinin büyüyüp küçülüşünü izledim.yanaklarının kenarındaki çizgileri.Dillerini hissettim.Kokularını.Tükürüklerini ve terlerini.Beni sensizlik kirletti.Sırf sen yoksun diye ben daha çok aşık oldum sana.Sırf sen yoksun diye birileri şarkılar yazdı bir yerlerde,daha çok acı çekeyim diye.Daha çok yolculuk yaptım.Daha çok kaçtım.Daha çok gittim.Gittiğim şehirlerde gene seni bekledim.Sesini canlandırdım zihnimde.Sırf senin yüzünden,sırf sen beni sevemedin diye,ya da belki de korktun diye beni başkaları sevmeye kalktı.İstemedim.Daha da utandım.Daha da sustum.Hiç kimse sen değil,anladım tamam da.Sen de artık hiç kimsesin sanki.Tarihte adın geçmeyecek ya da gazetelerde kitaplarda.Sen siyah beyaz filmler izlemekten vazgeçmişsin.Başkalarıyla sevişmişsin,anlarım da,ya başkalarını sevdiysen!Ya çok sevdiysen.Ya sevişmekten ziyade sevdiysen..Ben kafamdaki oğullara senin adını vermişsem.Senin yüzünden babasız çocuklar doğurmuşsa zihnim.Ya sen benim tam da o gün o eylül akşamında çoktan üstüme basıp geçmişsen.Ya sen yoksun diye ben de yok oluyorsam.Şimdi sırf sen yoksun diye ben de yokum sanki.Şimdi sen yoksun diye ben hiç bir şehri sevemiyorum.Elimi alıp yüzüne koysaydım.Tutup öpseydim dudaklarından.Canını yaka yaka.O gece yapsaydım bunu.Seni çoktan kaybetmişken daha ne kaybedebilirdim ki..Seni İstiklal caddesinde yürürken görseydim.Herkes donsaydı.Tutup saçlarından öpseydim seni.Sarılsaydım.Sırf senin yüzünden daha çok terkedildim,daha çok sustum.Ben kalkmış sana içimdekileri anlatmaya çalışırken sen götü boklu iki orospunun peşinde geziyorsun belki de.Seni benim sevdiğimden daha çok sever belki birileri,ama asla benim gibi sevemez.Senin tek suçun beni sevememendi,ya da çok korkman.Hangisi canımı daha çok yakardı bilmiyorum.İhtimalin bile yokken irrasyonel bir düşün peşinde bacaklarımı sürükleye sürükleye ilerliyorum.Sen beni sevemedin diye ben senden başkasını sevemiyorum be adam.Sevme beni tamam,siktir et.Umursama bile.Ama artık anla ulan.Susmak yerine anla.Senin cümlelerin,senin şarkıların,senin resimlerin,senin sevdiğin yerler,içkiler..Hepsi peşimde sanki.Sensiz yerlerde senli şeyler görmekten bıktım.Senden vazgeçmek,başkasına aşık olmak bir ihanet.Senle olmak bir imkansız.Sensiz olmak daha da bir imkansız.Tükeniyorum.Sensiz yapabilseydim konuşmazdım ki bu kadar.Olmuyor demek ki.Şimdi sırf sen yoksun diye
-ben de gidiyorum artık..
Hem kaybedecek ne var ki..Kaybetmişken seni.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder