25 Nisan 2012 Çarşamba

Lanet bir yaz.

...Ona aşık olduğumda yedi yaşındaydım,ama tanıştığımız zaman yirmi ikimdeydim.
Lanet yapış yapış bir yaz öğleniydi.Kekremsi bir limonata içiyordum ama buzlu.Bir palmiyenin altında duruyordum.Önümde kırmızı kareli masa örtüsünün sol kenarında bir sigara yanığı vardı.Ve benimde sol bileğimde küçük bir izmarit öpücüğü..
...Ona aşık olduğumda yedi yaşındaydım ama tanıştığımız zaman kaç yaşındaydım hatırlamıyorum.Lanet sıcak bir yaz öğleden sonrasıydı.Ben gazi ünvanı almıştım.Hoşçakal demeden giden umutlarımın
arkasından bakınıyordum.Alnımdan ve burnumun kenarlarından terliyordum en çok.Ellerimi enseme götürüp saçlarımı ovuşturuyordum.Kırmızı kareli masa örtüsü ve kırmızı kareli gömleğimle gülünç duruyordum.
...Ona aşık olduğumda yedi yaşındaydım ama tanıştığımızda o kaç yaşındaydı bilmiyorum.Arabaların kaldırdığı tozun ardından ona bakıyordum ve o trafik lambasının sarı ve kırmızı tonlarında duruyordu orada öylece.Sessizdik ama sessizliğin ürkütücülüğü yoktu.Saate bakıyordum,saati bulamıyordum ,geçen yirmi iki yıla bakıyordum,kendimi bulamıyordum.Limonatamı içmiyordum artık.Çünkü her şey çok sıcaktı ve benim avuçlarım terliyordu.Önümdeki kırmızı masa örtüsünün üzerinde,o hiç bitiremediğim kitap duruyordu.Bir yerden müzik çalıyordu.-Çalmayın.
...Ona aşık olduğumda yedi yaşındaydım ve onu henüz tanımıyordum.O sadece trafik lambasının sarı ve kırmızı tonlarında duruyordu orada öylece.Lanet yapış yapış bir yaz öğleden sonrasıydı..Önümde duran kırmızı kareli masa örtüsü ve kırmızı kareli gömleğimle gülünç duruyordum.Ben sadece bir palmiyenin altında soluklanıyordum ve hoşçakal demeden giden her şeyin ardından bakınıyordum.Saate bakıyordum,saati bulamıyordum.İçim bir tuhaftı doğrusu.Sol bileğimde küçük bir izmarit öpücüğü,sağ omzumda büyük bir doğum lekesi vardı.
...Lanet olası bir yaz öğleden sonrasıydı.Masa örtülerini sevmiyordum artık..
...Ona aşık olduğumda yirmi iki yaşındayım ve onu henüz tanımıyordum..Aşk bir kazaydı zaten.Masadan nasıl kalktığımı hatırlamıyorum.Aşk besbelli sadece bir kazaydı ve O, trafik lambasının önünde bu defa sadece kırmızı tonlarında yerde yatıyordu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder