9 Nisan 2012 Pazartesi

Ama'lardan daha değerli..

Tenhada kaldım.yalnızca ben.avutulmamış bir ben..Şimdi gözlerine düşen o anlamsız bir tutam saçtan,utangaç bir teselli türettim kendime.Sen yokken gülemem demedim..Daha bir haykırarak güldüm.Ara sıra dengesizliklerim olur bilirsin.Bazen çok.Ama bu son olsun.Ahh bir hatırlasam hangi mevsim gittiğini..Ben sadece sensizlik ertesi bir düş görüyorum senden sonra.Senden beri kırılganım..Şimdi ellerinle tuttuğun o anlamsız bir kaç yudum içki,boğazımdan inmiyor sensiz.Gecenin ortasında bir ben kaldım..Delikanlı gibi vuruyorum ama kendimi şakağımdan..ben her ne kadar elinde bin parça olsam da,gururumu o bir tutam saç gibi düşürmüyorum gözlerinden.akşamlar kayboldu bak.Sırtımı kirpiklerine dayayıp,çıplaklığını izliyorum..Oysa ben sana 'ama'lardan daha değerli bir kaç cümle söyleyecektim.Hatta 'ama'lar bir cümle bile etmiyor zaten.Ben senin en çok yolun yarısından bana dönüşünü sevdim.O yolu sevdim.Dönüşünü.Seni.Gidemeyeşini sevdim.Sonra hep öyle olur zannettim.Her gittiğin yoldan dönersin sandım.Gerisin geri.Ben yine de sana rağmen,alıp götürecektim seni,bakmasaydın eğer yüzüme o gece.Evet,başkaları değdi bedenime.Ama ellerim senden sonra zehirlendi çürüdü.Parmak uçlarıma başka bir iz değmedi senden beri.Şarkılar sen yoksun diye var zaten..İnsan yokluğa da şiir yazarmış.Yokken daha çok yazarmış.Şaşırdım.
Sana methiyeler düzen bir soytarı değilim ben.Ben sadece alıp götürecektim seni,bakmsaydın eğer yüzüme.Senle bambaşka bir ihtimal dahilinde karşılaşmak isterdim.Artık mesele senle konuşmak değil.İçimdeki her şeyi söyledim sana..Bizden bahsettim olabildiğince.Aklımda biz'li şarkılar,filmler,sokaklar,sahiller,yemekler,kitaplar türettim.Tek giden sensin belki ama kalan her şey sensizliği yaşıyor ayrı ayrı..Sensiz ev,sensiz odalar,sensiz içkiler,sensiz benler falan filan.
Ben senin en çok gidemeyişini sevdim.Ama biz..Oysa ben sana 'ama'lardan daha değerli bir kaç cümle söyleyecektim...Ben yine de sana rağmen,alıp götürecektim seni,bakmasaydın eğer yüzüme o gece..Ben en çok kaçıp gitmeyi düşledim senle.Ben senin en çok yolun yarısından bana dönüşünü sevdim.O yolu sevdim..Dönüşünü.Seni.Gidemeyeşini sevdimAma diyeceğim..bilirim sevmezsin 'ama'ları ama..
Bu sefer dönüşün biraz uzun olmuyor mu sence de?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder