1 Mayıs 2012 Salı

Realizm

Bir gün var bir gün yok hislerin köleleri.Evet evet size diyorum.Şimdi çıkarın bir sigara yakın.Başka da bir halt bildiğiniz yok zaten.Sonra işiniz gücünüz yokken sabahın bir saatinde uyanın aklınıza o geldi diye.Ya da zaten bütün gece onun yasını tuttuğunuz için hiç uyuyamadınız.Kalkın bir çay koyun,ama hiç bir faydası olmayacak benden söylemesi.Kendinize gelemeyeceksiniz.Hatta yiyorsa katran gibi bir kahve yapın,yine boş..
Bir gün var bir gün yok hislerin köleleri..Evet size diyorum.Kalkın işinize okulunuza gidin sabahın bir köründe.Bir geleceğiniz,düzenli bir hayatınız varmış gibi uyanın.Çok güzel  uyumuş gibi uyanın.Hatta akşam çıkın bir yerlere dans edin eğlenin.Ne de mutlusunuz.Ya da öyle zannediyorsunuz.Başkalarına aşık gibiymiş de yaparsınız şimdi siz.Unutmuş gibi onu.Ama bence becerebildiğiniz tek şey biraları yuvarlamak üstüne de sigara yakmak.Şimdi siz muhtemelen sabah kahvaltısında müzik falan dinliyorsunuz.Neşeli şeyler hani.O da yalan.Kimseyi kandıramazsınız.Başkasını geçtim de kendinize yaptığınız bu şey...Ya da şimdi siz takıp takıştırıp o en güzel olduğunu zannettiğiniz kokunuzu sürünüp geziniyorsunuz ortalarda.Zaten dün gece salya sümük ağlayan siz değildiniz pek tabii.Hafta sonu çıkıp sinemaya gidersiniz,en sanatsal filmleri izlersiniz,sonra entel arkadaşlarınızla,başka bir derdiniz yokmuş gibi sinemadan kitaplardan festivallerden falan konuşursunuz.O hiç olmamış gibi.Dün gece siz mışıl mışıl uyuyabilmiş gibi.Tüm bunları geçtim,ordan burdan erkek kaldırıp bir de eve getirirsiniz siz.Sonra bir güzel sevişirsiniz onlarla.Çok da güzelmiş gibi anlatırsınız orda burda.Hani ben onu unuttum,mutluyum,keyfime bakıyorum hesabı.
Bir gün var bir gün yok hislerin köleleri.Hey!.Hah evet size diyorum.Gözlerinizi kaçırıyorsunuz insanlardan.Bazen de durup dik dik bakıyorsunuz onlara.Ben iyiyim,ne var ne istiyorsunuz der gibi..Anlıyorum sizi.Bazen de günleri karıştırıyorsunuz,ayları hatta olayı abartıp hangi yıldayız diye sorduğunuz bile oluyor.Sefilliğin dibine vurduğunuz zamanlarda parayı bayılıp falcıya gidiyorsunuz.Çoğu zaten ne istiyorsanız onu söylüyor..Sevinçten uçuyorsunuz.Size söyledikleri tarihi bekliyorsunuz.Ama bildiğiniz gibi bi bok olmuyor yine malesef.Türk kahvesi içe içe kanınızı kurutuyorsunuz,sırf istediğiniz gibi çıksın diye.O kahve taa nerelerden geliyor haberiniz var mı?Sonra mesela not ortalamanız dibe vurduğu zaman da,yok ben okumayı sevmiyorum yok şu yok bu.Sebebi siz de biliyorsunuz yemeyin şimdi bizi..
Bir gün var bir gün yok hislerin köleleri..Evet evet size diyorum..Siz ancak sigara yakın,pijamalarınızla sokaklarda gezinin,onun için yerlerde yuvarlanın ama kapısını çalmaya cesaretiniz bile olmasın.Sonra orda burda atıp tutun..Hayatın çelmesini yemiş yirmi yaş civarı yirmi birinci yüzyıl insanlarım benim!.Ne diyordum.Sabahtı değil mi?Kalkıp çay koyacaktınız,hiç bir şey yokmuş,hiç olmamış gibi davranacaktınız falan..Vapura binip martılara simit atıp alık alık gülümseyecektiniz.Ama siz yaralısınız.Belki de haklısınız..


Bütün suç o orospu çocuklarında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder