9 Mayıs 2012 Çarşamba

O kapıdan dönüp tekrar geldiğinde

Ben bugün yine çok incindim.Hem de çok.Siz sabah çalar saatinizi beş dakikada bir ertelemiş,uyumaya devam etmiştiniz.Ben bugün yine çok incinmiştim..Siz güç bela uyanmaya çalışıyordunuz.Ben bekliyordum.Hiç bir şey yapmak istemiyordum.Salt bir bekleme haline dolanmış ayak parmaklarımı izliyordum.Siz yine de gülebiliyordunuz bazen.Çocuk değilim.Her şey gittikçe zorlaşıyor.Ama en çok da O gittikçe..O gittikçe her şey daha başka zorlaşıyor.
Ben bugün yine çok incindim.Siz yine de düşünmeyin beni..Ama bilin ben bu yüzden,ya da o yüzden.Onun yüzünden işte anlayacağınız.
Pardon delikanlı.Sizi bir yerden ısırıyor gözüm.Daha önce size aşık olmuş olabilir miyim?
O durduğunuz nokta var ya.tam orası işte.Yolun zorunun başladığı yer orası..Alay edin şimdi beklemekle.Benle alay edin.Benim onu beklememle alay edin.Ben bir gökdelenden atlayıp,başka bir gökdelenin çatısına düşmüş bir kuşaktan geliyorum..Evet ben kirliyim çocuğum.Ben kirlendim kıymetlim.Kızacaksın biliyorum.Bir gün o kapıdan tekrar geldiğinde,bana çok ama çok kızacaksın.Ben kirlendim kıymetlim.Haklısın ben,sen yokken çok kirlendim.Sen yokken seni çok aldattım ben.Tanımadığım insanlarla seviştim kıymetlim.O kapıdan tekrar dönüp geldiğinde bana çok kızacaksın biliyorum.Saçım sakalım birbirine karıştı.Gözlerim bir tuhaf bakıyor.Doğru düzgün yemek yemiyorum,sigarayı düşürmüyorum elimden.Bazen öksürüyorum.Nefes alamayacak kadar çok öksürüyorum..Seni beklemeye dayanamayacak kadar çok öksürüyorum çocuğum.Çok da zayıfladım.O kapıdan dönüp tekrar geldiğinde beni tanıyamamandan korkuyorum bazen.Ama evi topluyorum ara sıra.Koltukta senin yerini hep temiz tutuyorum.Biliyorum..Çok kızacaksın bana.O kapıdan dönüp tekrar geldiğinde ağlayacaksın öfkenden.Kendime yaptığım bu şeyden dolayı çok sinirleneceksin bana.Ama bak.Ben kirlendim kıymetlim.Haklısın.Ama ben bekledim yine de.Ben hiç gitmedim bir yere..Ben hep bekledim.En çok bir akşamüstüne geleceğine inandım.Ya da sabah,akşam,gece yarısı,gece..Her neyse işte.Ben hep inandım hep ve çok inandım..
Ben bugün yine çok incindim.Siz yatağınızda benimle sevişiyordunuz belki de.Ama siz yine de düşünmeyin beni.Benim çok işim var.Ben bekliyorum.Bana çok kızacak biliyorum.Ama yine de affedecek.O yokken onu aldatsam da başka hiç kimseye aşık olmadım diye affedecek beni..
Biliyorum oğlum.O kapıdan dönüp tekrar geldiğinde bana sarılacaksın.Bana çok büyük sarılacaksın.Bana çok kızacaksın ama biliyorum.Çünkü ben sen yokken çok değiştim oğlum.Ben sen yokken çok içtim.Ben sen yokken çok ağladım.Ben sen yokken çok kızdım sana.Asla gelmeyecek dediler.Onlara da çok kızdım.Seni daha çok özleyeyim diye gelmiyorsun belki de.Ama ben yine de o kapıdan dönüp bana gelişini görüyorum hep rüyamda..
Ben değiştim.Ben sen yokken çok değiştim.Kızma bana.Ben kirlendim haklısın.Ama ben bekledim yine de..Çok bekledim be gözünü sevdiğim.Hep bekledim.Ben hiç bir yere gitmedim ki.Ben sadece bekledim.
Bil ki,ben sadece seni,hep seni bekledim.Sonra kapı çaldı ve uyandım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder