21 Mayıs 2012 Pazartesi

seni bana terket ve git.

Biz birbirimizi en çok terkederken sevdik.

-Şimdi gidiyor musun yani?
+nereye gidiyor muyum?
-öyle demiştin ya.gidiyorum demiştin.
+insanlar seni çok değiştirmiş.henüz vakit var.Ama sen çok değişmişsin.
-gidiyor musun?
+Hayır sadece beni yalnız bırakmanı istiyorum.
-ben mi gideyim yani.
+Sana git demedim sadece beni yalnız bırakmanı söyledim.
-Yalnızsın zaten
+Demek ben farkına varmadan beni terkettin.Öyle mi diyorsun yani?
-belki de
+bizi yalnız bırakma
-o zaman kalıyorum
+bana bir şarkı söylesene
-en son sekiz yaşında şarkı söylediğimi biliyorsun
+birbirimize ihtiyacımız var
-yani gitmiyor musun?
+hayır gidiyorum.
-neler oluyor?
+bilmiyorum.ben sadece insanları görüyorum.Milyonlarca insan.Perdeyi kapat üşüyorum
-perde açık değil ki
+o zaman perdeleri aç
-senden nefret ediyorum biliyor musun
+biliyorum
+neden?
-bana öyle bakma tiksiniyorum.
+demek benden nefret ediyorsun?
-nereden çıkardın?
+sen söyledin
-şimdi gitmemi mi istiyorsun yani?
+sen kadınları çok seversin bilirim
-kadınlardan korkuyorum.Bahsetme bana onlardan.tiksiniyorum.
+git demiştin değil mi?
-hayır sen gideceğini söylemiştin
+sence gitmeli miyim?
-nereye?
+kadınları severim evet.giden kadınları.arkasına bakmadan yürüyen kadınları.uzun saçlıları,kıvırcık saçlıları.severim.
-ben gidiyorum
+bizi bırakmayacağını söylemiştin
-bizi değil,seni bırakıyorum
+ama nereye gidiyorsun?
-sen nereye gideceksen ben de oraya
+ama ben gitmiyorum ki?
-neden o zaman benim gitmemi istiyorsun?
+sen gideceğini söylemiştin
-hayır sen söylemiştin.
+emin değilim.
-ben de
-biliyordun değil mi?en başından beri biliyordun
+dışarıda yağmur var
-gitmeyeyim diye yapıyorsun değil mi?
+ama sen kadınları çok severdin hani.
-kadınları bir tek gidince seviyorum
+ben bir kadın değilim ne yazık ki
-o yüzden seviyorum ya seni
+nasıl?
-seni sevmem için gitmen gerekmiyor
+beni sevdiğini mi söyledin
-gidiyor musun yani?
+sen gidersen ben de gelirim
-ama yine de beni terkedemezsin sen bilriim
+artık uyusana,yarın erken kalkacaksın
-neden?erken kalkmam mı gerekiyor
+hayır sen her zaman erken kalkarsın
-ama neden?
+bilmem öyle işte
-neden bana hiç söylemedin
+neyi?
-erken kalktığımı
+biliyorsun sandım
-bilsem neden erken kalkayım?
+elinde olmadığı için
-elimde olan tek bir şey söyle bana
+ben
-hah.!sen mi.
+evet ben.kalan tek şey.ben
-neden gitmiyorsun peki
+çünkü gitmemi söylemedin
-kalmanı söylediğimi de hatırlamıyorum
+gideyim mi yani?
-gitmek mi istiyorsun
+hayır
-neden o zaman gitmekten bahsediyorsun
+çünkü senle konuşulabilecek tek konu bu
-o zaman benim gitmemi istiyorsun
+nereye?
-bilmem gitmemi işte
+gitmek mi istiyorsun
-hayır gitme
+kalayım mı yani
-kalmak istiyorsan kalabilirsin
+kalmamı istiyorsan kalırım.
-gitmeni istemiyorum
+o zaman kalmamı istiyorsun
-hayır gitmeni istemiyorum dedim.kalmanı istiyorum demedim.
+ben gidiyorum
-nereye?
+bilmiyorum.seni terkediyorum
-kiminle?
+ne kiminle?
-kiminle terkediyorsun beni?
+kendinle
-bunu yapamazsın
+neden yapamayayım
-beni benimle yalnız bırakma
+ben seninle yalnızım zaten yıllardır.
-yani gidiyor musun?
+evet gidiyorum
-nereye?
+bilmem senden uzağa.
-ben de gelebilir miyim?
+sen yanımdayken nasıl senden uzakta olabilirim.
-benden uzakta mı olmak istiyorsun
+evet
-ben de öyle
+nasıl yani?
-öldür beni.
+nerede?
-burada
+neden?
-kendimle yalnız bırakma
+ölmek mi istiyorsun
-evet.
+sen de beni öldürürsen olur
-bir ölü bir canlıyı öldüremez.
+ölmek istemiyorsun yani?
-nereden çıkardın
+öyle söyledin.
-gidelim mi artık?
+nereye?
-bilmem.farklı yönlere.
+akreple yelkovan gibi mi?
-hayır.
 +tamam gidelim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder