29 Mayıs 2012 Salı

Immanuel


...
Burası neden böyle bir yer Immanuel.
İnsanlar neden bu kadar farklı birbirinden.
Şimdi sen kaçıp kurtul oralardan ve beni yeniden inandır bir şeylere.
Ben inanmıyorum eski dostum.Herhangi bir şeye inanmıyorum.
Bazı şeylerin bu saatten sonra güzel olacağına da inanmıyorum.
Bana,beni mutlu edecek tek bir şey söyle Immanuel.
Söyle ki yeniden inanayım sana.
Ama ben inanmıyorum eski dostum.bugün dünün ve yarının aynısı.
İnsanlar bir yerlere koşturuyor.
Ama ben sadece yemek yiyip sigara içiyorum.
Burası neden böyle bir yer Immanuel.?
Sen de merak etmiyor musun?
-Ey insanlar bu kadar çabadan uğraştan sonra elinize geçecek olan ne ki?
Şimdi kim bana yeni bir hayat verebilir eski dostum?
Ben her şeyi bu denli büsbütün yitirmişken kim bana küçük bir umut verebilir?
Beni bir şeylerin değişeceğine kim inandırabilir?
Ben temelli mutluluk istemiyorum ki Immanuel.
Ben sadece inanmak istiyorum.
Bilirsin,tüm o dinlediğimiz şarkılar gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder