17 Mart 2012 Cumartesi

Sen Sen ol

Işıkların renginden anladığım kadarıyla 2012 yılının şubatında olmalıyız.Uzun zamandır güneş yok.Toprak buz tutmuş.Birileri geldi gitti.Hava buz.Sigara yaktılar,tuvalette seviştiler,adam öldürdüler,trene bindiler.Gittiler.Tekinsiz türküler tutturdum.Birilerine saati sordum.Sonra birileri ve biz ya da ben..Ağladık.Sene Bin dokuz yüz bilmem kaçtı.Yaramız büyüdü.Ben zamanı geçmişe sararak yaşıyorum çünkü bence bugünü ve geleceği çoktan tükettim.Kadınlar tekinsiz yaratıklar.Erkekler korkak.O yüzden ben hep yola çıktım.Gitmekten bahsetmek istemiyorum artık.İnanın ya da inanmayın,annenizi bile uçurumdan itmişseniz yarının senedi yok artık sizin için.Biz,siz ve tüm o diğerleri.Kadınlar ve erkekler..Bir kuşak kirlettik.Çocuklar kuşları sapanlarla vurmaya başladığından beri,ben artık ne mor elbiseli kadından bahsediyorum ne de şu illet baş ağrısından.Sadece kapılara dayanacak kadar sevmek istemiyorum artık.Ve ama artık,ben kimseyi sevmek istemiyorum.Hayır siz sadece çok fazla Shakespeare okuyorsunuz.Romeo'yu geçen meyhanede görmüşler pek bir dağıtmış.Sonra da kalkıp DJ partisine gitmiş bir güzel kurtlarını dökmüş.Juliet bir parfüm markası sadece.Pamuk prenses Çukurova doğumlu.Hiç bir şey düşündüğünüz ve ama düşündüğümüz gibi değil sadece.Ben artık sadece kapılara dayanacak kadar sevmek istemiyorum.Mor da bir renk ama ben en çok onu seviyorum.Yükseklerden atlama sendromuna yakalandım.Siz ve sis..Ben ve is.Ahenkte güzel de anlamda çöküntüyüz.Kapı aralığında sıkışmış bir çift serçe parmağıyız.Kapılardan nefret edelim bugün.Meşaleler yakalım.Molotof kokteylleri içelim.No 3 yeşil kapı.Kapının önünde duran mor elbiseli kadın.Mor elbiseli kadının cebinde duran küçük bir kağıt.Burdaydım küçük prens yazıyor.Hayır masal mı yazıyoruz.Ne bu şimdi?Romeo Julietler pamuk prensesler KÜÇÜK prensler.İlaçlara meyletme.Oğlanlara meyletme.Ananı uçurumdan atma eşşek herif..Kadınları asla sevme.Erkeklere asla aşık olma.Sen sen ol aşık olma..
Her şeyi bir kenara koy da
Sen sen ol
amman diyeyim başkası olma !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder