20 Mart 2012 Salı

Kıyamet..

3 yaşımdayken trene bindirip gönderdiler beni.Ateş var sanki.Kum var hayır hayır.Tepeden ayağa kum olmuşuz..Yaprağın üstünde kaldı her şey.İp atlarkenki kız çocuğu tebessümlerimiz erkeklikler altında kaldı,ezildi belki de..İnsan severek kirletiyor ya kendini.İnsan kirlenerek vazgeçiyor ya sevmekten.Şimdi artık her şey.Artık her şey kıyamet.Fırtına aldı götürdü.Çocukluktan bilyeler kaldı.Çekmecenin içinde hatıra defteri.Hatıra olarak bi o kaldı.Hiç bir şey yarına kalmadı.Kertenkeleler de üşür ben size anlatamadım.Okuduk okuduk.Musa asasını tepemize indirene kadar okuduk.Kızıl deniz kanımızla kızıla boyanana kadar dövdüler bizi.Bir ağaç vardı.Hay Allah adı neydi.biliyordum sanki.Biliyordum.Ben neden onu sevdiysem artık.Batıl inanç.Çaputu değil kendimi astım ağaca.Olmadı.Şarkı söyledim.Bağırmak ki hem de nasıl.Rüya gördüm.Aman Allah.kıyamet kopmuş.dışarıda buz var.Buzun içinde çocuklar.Donakalmışlar.Ezan okunuyor her yerde.Buzdan çocuklar,Ateşten adamlar,Topraktan kadınlar..Uykudan uyandık.Uykuya daldık.Herkes gelinlik giymiş..Kırmızı gelinlikler.Kız çocukları bakire.Kız çocukları piç.Erkekler yok.Cehennemde ip atlıyorum kızlarla.Tanrı gücenmesin diye saklıyorlar beni.Ağaçlar var.Anlatılıyor ya..ne istersen.Elma erik.Ağaçlar üşüyor.Hayır ama asla gidemezd(s)iniz.Yalan söylemişler hayırsızlar.Cennet Beyaz değil.Cehennem yok.Hayır gitmeyin.Kimse kalmadı.Batan Titanik değil akılsızlar.Batan nuh'un gemisi.Tanrı'nın dili ne latince ne arapça.Yalan söylemişler.Tanrı konuşmamış işaret etmiş sadece.nuh yapmış,musa yapmış,isa yapmış.Tanrı sadece bir kız çocuğuymuş ya da belki de bütün kız çocukları tanrıymış.Kan düştüğü an bedene,Tanrı terketmiş bizi.Zaman aldı gitti bizi çocuklarım.Zaman aldı ,rüzgar değil..Talihsiz bir kuşağız şüphesiz.Ama her şeyi görüp bileniz aynı anda.İz miz yok..Gitti.yokmuş aslında yokmuşuz.Uyanın dedim her yer demir.Uyanın veyahut toprak yok ki artık.Emrediyorum belediye başkanının bana verdiği yetkiyle canınızı kıyıyorum.Ama hayır olamaz.Gözleriniz ne kadar da gri.Kurşuni.Gözleriniz ne kadar da yok.Siz ne kadar da yoksunuz.Koskoca bir insanlık yerle bir oldu.Siz hala ip atlıyorsunuz.Ama olmaz ya da böyle.
Kıyamet koptu hepimiz sağ kaldık ama Tanrı öldü.Peki şimdi ne olacak?toprak uyuyor çocuklarım,siz uyuyorsunuz.
Siz bekliyordunuz ama oysa her şey çoktan bitmişti..
Herkes bilsin ki,bu sadece şiddetli bir hayatın artçı sarsıntılarıdır.
Sağlıcakla ölün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder