11 Ocak 2012 Çarşamba

Serbest ÇağrışTım.

Bugünün ertesinde o var.Dünün yarınında o var.Yarının bir öncesinde o var.Bugünün öncesinde o var.Ama bugün 'O' yok.
Özlemek beli zamanlarda olur.Öyle kafanıza estiği zaman özleyemezsiniz efendim.Her şey bir mayıs intiharı.Benim suçum yok,annemin talihsizliği..Ben sokağın varlığınca yürüdüm ve o köşe başında o ceketin cebinde unuttum bizi.Ben ölürüm pek düşünmem,ona iyi bakın siz.Çok değil,sadece anlatabilmek istiyorum..İnsan yazıyor yazmasına da.Ben söylüyorum ya işte,her şey orada..Masanın üzerinde ellerinin altında.Pek anlatabileceğim bir şey değil,azıcık yanık suç kokuyor.Şey her zaman ayrı yazılır.HerŞEY usulüyle olmalı efendim.
Gün pazardır.Adam yalnızdır.Kadın yalnızdır.Ama elde değil insan soruyor.Neden?
Bir fotoğraf karesidir kadının çektiği..Dili bilinmezdir..Manzara benimdir,dil onların.Adam gözlüklüdür,gözleri camdandır,saçları ziftten.Kadın kadındır.Kadın adamın içindeki çocukluk gezmeleri gibidir.
.../Zindan odanın içindedir ve üç odalıdır.
Suçlular zindanın içindedir ve üç bacaklıdır.
Babamın ağzı gibi kokar zindan.
Babam suçsuzdur.
Bu bir gerçektir/Ki o zaman yoktur.
Dizlerimi koyduğum yer bir ikilemdir.
Ben bir ikilemi ikiyle çarpıp duvara astım.
..Çünkü,sevgilinin tabutu yatağından tatlıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder