6 Aralık 2011 Salı

Yanılsama

Kapı çalmaz,telefon çalmaz,ışık yanmak,ışık sönmez..Kimse gelmez ve kimse gitmez..Her yer yanlışken,gelebilecek herkes de yanlıştır kuvvetle ihtimal.Ne o filmlerin eski tadı vardır ne de o şarkıların..Beklersin.Beklemek ne uzun..
Ben en başından bildim zaten,sustuğun an anladım.Bir insan daha gelirken gideceğini nasıl bilirsin?
Ben bildim..Ne çoktu her şey oysa.Renkler daha bir güzeldi sanki..Herkes daha mı mutluydu,bana mı öyle gelirdi? Ne çok şey yazdım sana..Sen okumadın,bilmedin ,görmedin.Hikaye bir yerlerde hep aynı.Bir sürü insan tanıdım sonra.Herkes ne çok benziyordu sana!Bazıları ve hepsi ,ara sıra ya da çoğu zaman..herkes hiç kimse.
Senin gibi olmadıktan sonra neden olsun ki? Olsa bile neden kalsın ki.?Kalsa bile..Gider..
Beklemesem gelirsin belki..Tek atımlık kurşun!Son bilet!
İnsan gelmeyeceğini bildiği halde neden bekler ki. ? Ben bekledim..Bu bir şarkının ön gelimi ya da bir şiirin öngörümü değil.Bu bir yokluk öyküsü.Sen bu kadar var ve bu kadar yokken ben hala nasıl bu kadar sessizim?
Bir insan nasıl yıllar boyunca isimsiz adamlara sahipsiz şiirler yazabilir durmadan?Hayret ettim kendime.
Ben sessizim,peki bu ses kimin? Kimse ölmedi,kimse doğmadı.Kimse baba olamadı.Babamın oğlu olmadı,babamın babası doğmadı.
Bana bildik seslerden bahsetme.Sanrı,halüsinasyon,yanılsama ve türevlerisin çünkü.Olmayan bir şey ya da biri nasıl olur da konuşur ki?
Sahi konuştuk mu biz hiç? Konuşmamışsak nasıl susabiliriz öyleyse? Unuttun mu sahiden? Hiç hatırladığın olmadı mı..?Hiç anlattın mı sen de? Yanında kim var,ne okuyorsun,ne izliyorsun,ne dinliyorsun? Hiç özledin mi? Herkes yanlışken sen nasıl doğru olabildin? Bana kedilerden bahsetme ,canımı sıkıyorlar.
Kafamı kaldırdığımda neden gitmiş oluyorsun? Çok mu sıkıldın? Kedinin karnı acıktı belki.Hiç görmedim ki..Rengi neydi..Ölmüştü belki.Öldürmüş müydün yoksa?
Bir insan bir ölüye aşık olur mu? Ben oldum.
İntihar falan da etmedim yanında olurum diye.

Ben de ölseydim ne anlamı kalırdı ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder