22 Kasım 2011 Salı

sorgu 2

Yola çıktım ,gecenin sabaha değdiği bir zaman diliminin tarifsiz ilüzyonundaydık..Islaktı her şey.Koca bir zaman çizelgesinin üzerinde çentik çentik kabaran gözyaşımsı şey sağ elini uzatmış selam veriyordu bana...Direksiyonun başına geçtim,arabanın ön camı tamamen indirilmiş,yandaki koltukta koca bir taş bekliyordu fal taşı gibi açılmış gözleriyle.Burun deliklerime giren yağmur buharlaşarak alyuvarlarıma karışıyordu..Gaza bastım,sağ gözümün seğirdiğini fark ettim dikiz aynasından.Yol var,ben varım o orada,
koltukta.. Yağlı ve terli;ben buradayım ya da bir satırın altını çizerken,alttaki satırın üstünü karalamışım..
Gaza bastım ,sigara yaktım,karnımı kaşıdım,sigarayı söndürdüm,gaza bastım,gözlerimi ovuşturdum..
..Kapıyı yumrukladım sonra ,deli bir hışımla..kapıyı açtı ,ayaklarımı sildim paspasa.İçeri geçtim..O incecik bileğiyle kırılgan bir hamle yaparak sağ elimi tuttu..İki bakış uzağımda, gözleri dudaklarımda geziniyordu..Yatak odasına geçtik..Duvarlar griydi, yatak eflatun belki de mor..Dudaklarını boynuma gömdü sonra,öpmüyor, emmiyor sadece tadıyordu sanki ve de kokluyordu belki.. Elinin işaret ve baş parmağı arasında kalan kısmıyla yüzümün kenarını tuttu.Baş parmağını göz kapağıma değdirdi..En nihayetinde dudakları dudaklarıma değdi..Rengi yoktu gecenin,ve de dudakları ıslaktı tıpkı romanlardaki gibi yarım açık..Dudaklarımın arasından nefes alıyordu sanki..İki elimi o kıvrımlı belinde birleştirdim sonra..Var gücümle kendime çektim..Tütün kokuyordu dudakları ve karnı gurulduyordu,farkettim..İşaret parmağının tırnağı kırılmıştı ve yüzüme batıyordu.Tutup emdim kırılgan parmağını..Neden anlamadım,anın şehvetiyle dilimi kesti tırnağı ve ağzımda demir tadına benzeyen o ıslak ve sıcak sıvıyı hissettim.Özlemiştik..İkimiz de..O daha çok..Ben daha sık..Konuşmadık ,bedenimin etrafına dolanan ona ait o bulut kokusu soluk borumdan ruhuma aktı.Dudaklarımız kenetlenmişken bir adım geriye çekilmeye yeltendim,alt dudağımı ısırdı..Çekildim..Gözlerine baktım o çarpık gülümsemesi dudaklarının kenarında salınıyordu..Onu istiyordum..Özlemiştik..İkimiz de..O daha çok..Ben daha sık..Yatağın ucunda duruyorduk..Ayak parmaklarımız inceden birbirine değiyordu..Ellerimle göğsünden itip yatağa attım onu..Kafasını yatağın baş kısmına çarpmıştı..Kanlar içindeydi
ve bence ölmüştü..

23.11.11
..
Kalın Sağlıcakla.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder