26 Kasım 2011 Cumartesi

Farazi /

Nasıl oldu da farkettim.Ne kısa sürdü halbuki.Şubat ayı tadındaydı.Kalakaldık işte burada böylece.Ne bu şimdi.?Kimin yası?Hem kim kaldı.Bak işte gene olmadı.Döndük mü işte anamızın başladığı noktaya.Sitem etmiyorum vesselam.Ama bunun da anlamı var ya hani..Sen ne denli derin bir lekesin ulan !Ne yaptım ne ettim çıkarıp kesip atamadım.Olmadı hani son yaptığın,bunu da bilesin..Şizofreniye kaçıyor o duble duble götürdüğün rakı bunu da bilesin.Adam olmak mevzusu pek sexist bir şey,hiç bahsetmeyeyim boşver.Ama bir şey olsaydın be.!Adam olsaydın,çocuk olsaydın ama olsaydın..Neydi şimdi bu.'Bu' dediğim ne ben de anlamadım ya,boşver.Dolandın gittin saçlarıma.Al işte olmadı bak.Hani demiştin ya üç beş saat bilemedin bir kaç gün.Yok yahu belki de yanlış saydım ben zamanı,dolmamıştır daha.Çok şey de değildi hani istediğim.Dur dedim,kal.Bir şey yap da demedim sana.Kal dedim ,sadece kal..Orada dur öylece.Ne olurdu ulan.Ne oldu şimdi gittin de..Nasıl oldu da farkettin..Ben bütün falları sana ithaf ettim a benim akılsızım.Ulan lanetli misin ki fincanlardan hortladın yine..Oysa ben çok şey istemedim.Öyle de olmadı böyle de..Bu değil diyorum ben,sen ne diyorsun acaba.Adamın anasını ağlatırsın harbiden..Kapını kırıp o boktan yatağından sürükleyeyim mi yani seni? Bu mu istediğin? Hadi yapma,inkarının mümkünatı yok..Sizin oralarda da işler yolunu bulmadı değil mi? Kabul et sen de dikiş tutturamadın.İyisin belki de..Ne oldu yani şimdi gittin de?Olmadı ,yeminle söylüyorum olmadı..Kolay oysa bence.Çok değil.Zor da değil ama.
Kahverengi ağırlığında artık her şey..Kalakaldık bak ,boku bokuna..Senin de olmadı benim de..Vazgeçtik ya da  öyle bir şey oldu işte..Bir itin duası kabul oldu belki de,ne bileyim ben..Boşverdim,vazgeçtim..Bitti.
Ama son bir soru.

O değil de
Ben hala anlamadım ulan..
Neden Olmadı..?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder