1 Mart 2013 Cuma

koku


biraz olsun sen kokmasın diye buralar.
ben zaten senden sonra kimin kokusuna baksam..
neden diye aklım aklımı yiyiyor.
farkındayım..
aç şu boktan kapıları camları artık.
biraz olsun korkma diye.
ama ben
kan döküyorum kan..
o kapıların ardında kan döküyorum,adam!..
olmaz sandığın her akşamüstü beşi,
oluyor ya işte.
ölmüyoruz malesef.
olmuyoruz o dediklerinden.
ne diyorlarsa artık adına 
kan ya da ateş.
suçlusu dört duvar değil.
çok duvar var burada..
o zaman sen o zamanı da al sırtına git.
o sendeki her şey var ya,
o sendeki her şey benim..
bir de en kötüsü o tosladığımız yüksek duvar ya.
ter döküyorum ter..
o kapının bir milim gerisinde dünyalarca ter döküyorum.
anahtar sesi gençliğim.
gençliğim sen.
ama yana yana duvarlara vuruyorum kendimi.
şimdi nereyi istiyorsan oraya git.
ben sadece o kapının bir milim gerisinde kokunu nöbetliyordum.
biraz olsun sen kokmasın diye buralar.
neyse ne artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder