24 Ekim 2012 Çarşamba

iç-im


çünkü yastığın altından geliyorlar..
bir.iki.
üçün beşin lafı..
bazen hırla gürle.bazen yana döne söne.
boynumdaki kolların,gözlerime bağ.
değil.
hayır gözlerime bak.
çünkü güzeldin.
değil.
hiç bir şey anlattığım ya da anlatamadığım gibi değil.
bu içimdeki.
bu aklımdaki.
bu içimdeki kolların.
hayır bu aklımdaki.
ben orada görüyorum.
rüya.
beni rüyalarında görüyorlar.
gene içimde.gene yüzün.
senin yüzünden.
gitmiyor.
nereye?.
gene korktum.gene gece.
sakın dinlemeyin beni..
sak-la!
as-la.
aklım sırtıma çullanmış.
yerler kuru.üstüm çamur.silahım kimde.
nerede?
silah kim.
gene korktum.
birbirine değen metaller.
öyle sesler.
ıssızdan.
sesler.
yatağın altındaki ölü kadın.
beni..
öldürmüşler..
kadını.
hayır.
ben.
hangi kapıyı açsam omzumda koca bir kambur.
sanki çirkinim.
ama sanki düşününce geçiyor.
ağzım avuçlarımı yiyiyor..kapıların ardında çamur.
sırtıma bitişik bir erkek çocuğu.
kapıların ardında.
kapılar.
korkunç.
gitmiyor.
git.
çünkü güzeldin.
düşününce geçiyordu ama.
ahmak!
bu içimdeki.
bu içimdeki kolların.
içim ağrıyor.
içim.
belli ki sorun.
çünkü susun.
yenin beni.
beni yenin.yenin.
içimi.
yenin.
yiyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder